Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością

W Biurach Obsługi Klienta Telewizji Kablowej PELMAR zapewnia się obsługę osób z niepełnosprawnościami na stanowisku wyposażonym w:

  1. komputer z ekranem, który można obrócić w stronę osoby niesłyszącej lub niemówiącej lub osoby słabowidzącej, co umożliwia bądź ułatwia komunikację, w szczególności umożliwia osobie niepełnosprawnej zapoznanie się z warunkami świadczenia usług będących w ofercie TK PELMAR
  2. komputer z zainstalowaną kamerą dostępny do uruchomienia na żądanie użytkownika końcowego, z dostępem do sieci Internet i przeglądarką (chrome, firefox) umożliwiający bezpłatnie komunikację audiowizualną osoby niesłyszącej lub niemówiącej z tłumaczem polskiego języka migowego z Polskiego Związku Głuchoniemych, w godzinach: poniedziałek – środa 8:00 – 17:00, czwartek 8:00 – 19:00, piątek 8:00 – 17:00, z uwzględnieniem godzin pracy poszczególnych Biur Obsługi Klienta Chopin Telewizji Kablowej. Wykaz Biur Obsługi Klienta zapewniających w/w udogodnienia z podaniem godzin ich pracy znajdą Państwo w załączniku do niniejszej informacji.

Zgłoszenia zapotrzebowania na usługi tłumaczenia migowego dokonuje się z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych, w formie dostępnej dla osób niepełnosprawnych w Biurach Obsługi Klienta TK PELAMR, telefonicznie pod numerem telefonu 58 738 97 01 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pelmar@pelmar.pl

Na drzwiach wejściowych do Biur Obsługi Klienta umieszcza się znaki określające rodzaj udogodnień oferowanych użytkownikom końcowym.

Biura Obsługi Klienta TK PELMAR oddane do dyspozycji naszych klientów przed wejściem w życie Rozporządzenia, o którym mowa jest dostępna dla osób z niepełnosprawnościami z upośledzeniem narządu ruchu. Oznaczone są one poniższym znakiem.

TK PELMAR udostępnia:

  1. informacje o oferowanych udogodnieniach dla osób z niepełnosprawnościami,
  2. ogólne warunki umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, wzór tej umowy, cenniki oraz Regulaminy usług będących w ofercie TK PELMAR w Biurach Obsługi Klienta – na papierze przy użyciu dużej czcionki oraz na stronie www.tkchopin.pl – w postaci elektronicznej w formacie tekstowym.

TK PELMAR oferuje również pomoc we właściwym skonfigurowaniu telekomunikacyjnego urządzenia końcowego lub uruchomienia usługi telefonicznej w Biurach Obsługi Klienta oraz pod numerem telefonu: 58 536 17 03.

Na żądanie osoby z niepełnosprawnością PELMAR Telewizja Kablowa oferuje telekomunikacyjne urządzenie końcowe, niezbędne do zapewnienia dostępu osobie niepełnosprawnej do świadczonej usługi telefonicznej oraz przystosowane do używania przez osoby niepełnosprawnej oraz spełniające wymagana określone we właściwych przepisach prawa.

Chopin Telewizja Kablowa udostępnia ponadto, w terminie 30 dni od zgłoszenia żądania, ogólne warunki umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, wzór tej umowy, cenniki oraz Regulaminy usług w formacie tekstowym na nośniku elektronicznym albo na papierze przy użyciu dużej czcionki albo w formacie tekstowym wysyłane pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez uprawnionego.

Na żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej będącej Abonentem usług telekomunikacyjnych PELMAR Telewizji Kablowej, udostępnia się:

  1. informacje o danych zawartych na fakturze wraz z podstawowym wykazem wykonanych usług,
  2. szczegółowy wykaz wykonanych usług telekomunikacyjnych, sporządzone na papierze przy użyciu dużej czcionki bądź w formacie tekstowym – wysyłane pocztą elektroniczną na adres e- mail wskazany przez uprawnionego.
  3. Na każde żądanie Abonenta będącego osobą niepełnosprawną, w terminie 30 dni od zgłoszenia tego żądania, Chopin Telewizja Kablowa przekazuje Abonentowi informacje o oferowanych przez nią wszystkich udogodnieniach dla osób z niepełnosprawnością, w postaci papierowej lub w postaci elektronicznej wysyłane pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez uprawnionego.

Zastrzegając, że w przypadku osoby niewidomej lub słabowidzącej informacje powinny być sporządzane przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania ich pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym. Chopin Telewizja Kablowa dostosowuje swoją stronę internetową i udostępniane za jej pomocą informacje do wymagań technicznych określonych we właściwych przepisach prawa.


Niniejsza informacja została przygotowana w oparciu o Rozpo- rządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 marca 2014 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych (Dz.U.2014.464 z późn. zm.).

Godziny pracy Biur Obsługi Klienta PELMAR Telewizji Kablowej 

PELPLIN
ul.Kościuszki 1
godziny otwarcia:
Środa 8:00 – 16:00
Piątek 9:00 – 15:00

 

Skontaktuj się z nami

Masz pytania do oferty? Zadzwoń!

58 536 17 03

nasza infolinia jest czynna:
24h/7

Kup przez telefon

Zostaw swój numer. Zadzwonimy do Ciebie
i wspólnie dobierzemy ofertę.

Zostaw kontakt.
Oddzwonimy.

Nasi konsultanci pracują od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 20.00.

Państwa rozmowy realizowane są od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 20.00. Prosimy wziąć to pod uwagę planując rozmowę. Rozmowy zaplanowane na weekend, będą realizowane po weekendzie.

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Kontynuując korzystanie z serwisu, zgadzasz się na ich użycie.